Klachtenregeling

Heeft u een klacht dan horen wij dat graag van u. Vindt u dat wij u niet zorgvuldig hebben gehandeld of u niet goed hebben geïnformeerd ook dan horen wij dat graag. Wij kunnen u dan uitleg geven en samen zoeken naar een passende oplossing.

Informatiepunt en klachtenregeling

In het geval dat wij er niet samen uit komen dan kunt u advies inwinnen bij de KNMT, wij zijn daarbij betrokken en zij kunnen u onafhankelijk adviseren. Als dat ook geen oplossing biedt, dan biedt de KNMT ook een klachtenregeling waarbij een klachtenfunctionaris uw klacht in behandeling neemt en bemiddelt  hoe uw klacht kan worden opgelost.

Link: https://knmt.nl/voor-patienten/ontevreden-over-je-tandarts-dit-kun-je-doen

 

Wat als probleembemiddeling niet lukt?

Wanneer de klacht niet wordt opgelost met de hulp van de klachtenfunctionaris, kunt u uw klacht ook nog laten beoordelen door de Geschilleninstantie Mondzorg. 

Deze doet een bindende uitspraak over de klacht.

Link https://www.geschilleninstantiemondzorg.nl/